להתחיל את האימפריה שלך
ייצור תמרוקים, איפור, טיפוח השיער,
חומרי חיטוי &

ביצוע איפור מינרלי... התחל עסק קוסמטיקה משלך

כיצד להפוך איפור מינרלי – זה אחד המוצרים הפופולריים ביותר קוסמטיים בשוק היום – וגם אחד הרווחיים ביותר. כיום התעשייה מרובת מיליוני דולרים בזכות עצמה – והפופולריות שלה ממשיכה לצמוח. הכנת איפור מינרלי זה עסק גדול

לחץ כאן כדי לגלות את הסודות ואת הניסוחים להכנת מוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח העור ומוצרי טיפוח השיער.

making mineral makeup powders

מוולט מאני המלך החדש של ה, המלך ב$35 (י ע) למען הנשיא (בע) (בע $1) (בע) (בע)-ליאל (מכון התערוכות העירוני) בעלי מלכות למען הסדר הטוב ביותר בעלי-מכון כלפי מכון הכלפי ה, הלכות ה, המשך במעלה ה, התשס ד-. כן, אני מאוד מאוד ממהר

רבים הרישיון האוסטרל מצאו לעשות קוסמטיקה נוסחת המינרלים להיות דרך קלה ובלתי מעשית רווח גבוה כדי ללמוד כיצד להפוך איפור לבעוט להתחיל העסק הקוסמטיקה שלהם המיזם.

סיבה נוספת היא כי מוצרי קוסמטיקה מינרלים הם מהירים במיוחד וקלים לעשות – יש פחות צעדים מעורבים בתהליך הייצור מאשר עם יסודות הנוזל המסורתי. מינרלים נציץ יכול לשמש גם פיגמנטים בקוסמטיקה מסורתית יותר כגון שפתון ומבריק שפתיים.סיבה נוספת היא כי מוצרי קוסמטיקה מינרלים הם מהירים במיוחד וקלים לעשות – יש פחות צעדים מעורבים בתהליך הייצור מאשר עם יסודות הנוזל המסורתי. מינרלים נציץ יכול לשמש גם פיגמנטים בקוסמטיקה מסורתית יותר כגון שפתון ומבריק שפתיים.

לחצו כאן למצוא מידע נוסף על השימוש מינרלים נציץ לעשות איפור העין.

מה בדיוק הם מיכה קוסמטיקה ואיך אתה מבצע איפור מינרלי?

makeup manufacturingלמרות שאין הגדרה מדויקת, איפור מינרלי נציץ הוא בדרך כלל בצורת אבקה – למרות שהוא יכול גם להיות נוזלי – והוא מורכב של מינרלים צבע מיומים (תחמוצות ברזל ו Micas) ומינרלים קרם הגנה (תחמוצת טיטניום אוקסיד אבץ).

של כל החומרים הקוסמטיים שנמצאו במוצרי טיפוח (כולל לא רק ביסודות, אלא גם צלליות העיניים וצבעי הלחי והגוף אבקות לוסטרה ותחליבים), מינרלים נציץ הם הכי "טבעי".

איפור חומרים מינרליים:

iron oxides mineral makeupתחמוצות הברזל המשמשות מוצרי קוסמטיקה מינרליים הם נגזר באופן טבעי מינרלים ממקורות כולל מרבצי פחמן וחימר חרסינה.

Micas הם נגזר באופן טבעי מן המינרל מוסקוביט מנציץ. הוא משמש בעיקר בקוסמטיקה כדי לספק אפקטים לוסטרה ולייצר תחושה כמשי כאשר מוחל על העור.

טיטניום דו-חמצני מתקבל מהמינרל אילמניט. תחמוצת אבץ מגיע עפרות אבץ.

נוסחאות מינרליות מכילות גם את הצבע הטבעי ביסמוט-כלוריד, פיגמנט opalescent שהושג ביסמוט. זה נוסף לספק לוסטרה ומרקם חלק יותר קוסמטיים.

היתרונות איפור מינרלים – מדוע הקוסמטיקה נציץ כל כך פופולרי?

קוסמטיקה מבוססת מינרלים יש יתרונות רבים על קרם או נוזל או היסודות אבקה מסורתית.

1. תכונות הגנת השמש של מינרלים יכולים לספק הטבות אנטי אייג'ינג. הצרכנים נעשים יותר ויותר מודעים להשפעות מזיקות של חשיפה מוגזמת לשמש. וכל מוצר טיפוח העור אשר יכול לטעון שיש הטבות אנטי אייג'ינג, כבר יש יתרון שיווק גדול לפני שהוא אפילו פוגע במדפים.

2. איפור מינרלי נראה ומרגיש טבעי יותר מאשר רוב מוצרי קוסמטיקה אחרים. ניתן להחילם בשכבות כדי להגדיל את הכיסוי במקום הנדרש. הדבר מערער את הצרכנים ברוב קבוצות הגיל.

3. איפור מינרלי מדבק היטב את העור והוא עמיד מאוד במים. רוב הצרכנים רוצים איפור לאורך זמן.

4. זה מהיר וקל להחיל עם מברשת. המרקם של מרכיבי איפור מינרליים מספק תחושה רכה, כמשי לעור.

5. נוח לנסיעה – אין נוזלים או מנקז.

6. איפור מינרלי בדרך כלל דורשים תוספת של מעט מאוד, אם בכלל, חומרים משמרים כאשר בצורת אבקה. תחמוצת אבץ מסייע לעכב את החיידקים. אם מוסיפים מים לנוסחה כדי ליצור נוזל, ייתכן שיהיה צורך בחומר משמר. בצורת אבקה, רוב פיגמנטים מנציץ בטוחים ללא שימור נוסף.

7. לכל מי שיש לו עור בעייתי, אלרגיות, אקנה ועוד, איפור מינרלי הוא בדרך כלל נמוך אלרגניים.

8. ישנם מגוון רחב של פיגמנטים צבע שונים זמינים – בהתאם לגודל של חלקיקי נציץ, אתה יכול לעשות איפור מינרלי עם אפקטים שונים רבים. צרכנים רבים כמו ברק כי פיגמנטים להקנות איפור.

9. איפור מינרלי נחשב בדרך כלל טבעי ואורגני – שוק הגוברת בהתמדה.

10. מנקודת מבט של שיווק, הצרכנים משכילים כעת הטבות איפור מינרלים – זה תמיד קל יותר למכור את ההמרה!

ישנם יתרונות רבים לעשות איפור מינרלי – עבור הצרכן, כמו גם את היצרן.

נוחות הייצור, עלות נמוכה של מרכיבים, מחירים הקמעונאי הגבוה ואת הפופולריות המתמשכת של מוצרי פורמולה מינרלים עושה את זה הדרך האידיאלית להתחיל עסקים קוסמטיקה רווח גבוה.

עם זאת, אם אתם שוקלים עסק עושה קוסמטיקה, חשוב להשתמש רק ניסוחים מקצועיים עם מוצרי איפור מינרלים מאושר. חלק מהחוויה נדרשת לדעת את הפרופורציות הנכונות של מינרלים להשתמש כדי להשיג את העקביות הנדרשת, יציבות, צבע ולהרגיש את המוצר הקוסמטי. הניסוחים האוסטרל של כימאי מנוסה מוצרי קוסמטיקה יכולים לחסוך לך הרבה ניסיון, שגיאה והוצאה מיותרת.

כדי להתחיל משלך רווח גבוה מינרליים הנוסחה איפור העסק ולגשת ניסוחים סוד המסחר לחץ כאן

הירשם עכשיו – לקבל חדשות העדכניים ביותר & עדכונים מאוסטרליה

אולי תרצה גם...

how to make eye makeup

Make Eye Makeup

Start Your Own EmpireManufacturing Cosmetics, Makeup, HairCare,Sanitizers & Detergents How to Make Eye Makeup … Start your Own Business Click here to learn the trade

Read More »

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© 2019  AustraLab

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew