להתחיל את האימפריה שלך
ייצור תמרוקים, איפור, טיפוח השיער,
חומרי חיטוי &

קוסמטיקה חומרים... איך שמן אתרי אחד יצר אימפריה מיליארד דולר... התחל עסק משלךקוסמטיקה חומרים... איך שמן אתרי אחד יצר אימפריה מיליארד דולר... התחל עסק משלך

יכול למכור מוצרי שמן רוזמרין וטיפוח העור עם מרכיבים קוסמטיים טבעיים בשווקים הפתוחים להתפתח לתוך הבינלאומי קוסמטיקה עושה עסקים עם 5000 עובדים, 1500 שקעים ב 85 מדינות, ושווי נטו של 2.1 billion euros?

l'occitane cosmeticsThese were the humble beginnings of L’Occitane en Provence – the cosmetic and toiletries manufacturer which recently became the first French company to acquire a listing on the Hong Kong stock exchange.

מדוע הרשימה באסיה, לא צרפת המקורית? בגלל 35% מהמכירות של l ' אוקסיאנאניס מגיעות מאסיה פסיפיק, עם תוכניות להכפיל את מספר שקעי בסין מהרמה הנוכחית של 40, בתוך השנים הקרובות.

You can start your own cosmetic manufacturing business with the AustraLab program – more details here.

החברה גם מתכננת לפתוח 650 חנויות חדשות ברחבי העולם בחמש השנים הבאות, ממוקד על שווקים המתעוררים כגון הודו, רוסיה, ברזיל ומקסיקו והרחבת ההישג שלה במדינות מפותחות כולל יפן, דרום קוריאה, ארה ב ובריטניה

יפן היא השוק המוביל של ל'אוקיאנאניס, החשבונאי ל -24% מהמכירות. הדבר משתווה רק ל -13% ממולדתו.

ל'אוקיסטן חוותה צמיחה משמעותית במכירות באינטרנט בשנה האחרונה, ומתכננת להקדיש משאבים נוספים לערוץ הפצה זה, ולהאמין שהוא מציע "פוטנציאל גדילה גבוה".

lavender in cosmetics

אז, מה כל זה אומר למישהו שוקל עסק ב ייצור קוסמטי באמצעות מרכיבים טבעיים לטיפוח העור? יש הרבה מה ללמוד. מההצלחה של ל'אוקסילאניס

  1. התחלות קטנות – כגון מכירת מגוון ספציפי אחד של מוצרים המבוססים על המרכיבים הקוסמטיים של אזור מסוים – יכול להוביל לדברים גדולים.
  2. רכיבים קוסמטיים טבעיים שמקורם באזור מסוים יכולים לערער על הצרכנים מכל רחבי העולם-הרבה יותר מאשר רק את המדינה של המקור.
  3. גם עם כל כך הרבה חנויות ונוכחות מותג בינלאומי חזק, האינטרנט לא ניתן להתעלם כמקור משמעותי של הכנסה.

אתה לא יכול לשאוף לגדל את עסקי הקוסמטיקה שלך לממדים מסיבית של החברה הצרפתית, אבל אפילו אחד קטן, מגוון ספציפי של מוצרים ממוקד על כמה מרכיבי יופי מיוחדים יכולים להביא לך רווחים גבוהים ובטחון פיננסי.

מתכונים קוסמטיים המותאמים ומשווקים להתאים אזור מסוים או את היתרונות של מרכיבים ספציפיים – כגון מלחים ים המלח או לבנדר מפרובאנס – הם הזדמנות להרוויח מאסטרטגיית שיווק מוכחת.

זהו תחום אחד שהצליח מאוד עבורי – בעיקר כיצרן תוויות פרטי. לכל מדינה או אזור יש משהו שונה להציע – אתה יכול ליצור מוצרי קוסמטיקה ייחודי – כולל טיפוח העור, טיפוח השיער, איפור ומוצרי טואלטיקה (או אפילו מגוון ייחודי של חומרי ניקוי או מטהר אוויר באמצעות שמנים אתריים ספציפיים) – כל שנדרש הוא יצירתיות ודמיון קטן, ונכונות לחשוב מחוץ לכיכר.

החדשות הטובות ביותר היא שאתה לא צריך תואר בכימיה קוסמטית כדי ללמוד כיצד לגבש קוסמטיקה ולהתחיל רווח גבוה, עסקים יוקרה. האוסטאב מספקת לך את כל המשאבים הדרושים לך – לחץ על כאן to learn more.

הירשם עכשיו – לקבל חדשות העדכניים ביותר & עדכונים מאוסטרליה

אולי תרצה גם...

how to make eye makeup

Make Eye Makeup

Start Your Own EmpireManufacturing Cosmetics, Makeup, HairCare,Sanitizers & Detergents How to Make Eye Makeup … Start your Own Business Click here to learn the trade

Read More »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© 2020  AustraLab

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew