להתחיל את האימפריה שלך
ייצור תמרוקים, איפור, טיפוח השיער,
חומרי חיטוי &

קנוניה הקוסמטיקה הגדולה-חלק 1... התחל עסק משלך

הפוך את הקוסמטיקה והתחל עסק משלך – זה קל יותר מאשר "הם" רוצים שתאמין.

making-skincare-cosmetics

תעשיית הקוסמטיקה הייצור הוא שווה יותר מיליארדים מאשר כל אחד מאיתנו יכול לספור בתקופות חיים מספר – וזה בדיוק מדוע תאגידים קוסמטיים רב לאומיים הם מאושרים כמו העפרוני המפורסם עבור קידוש הפנימי שלהם להיות אפוף מיתוסים ומוטעה.

רק כדי לממש את התיאבון שלך, את הערך של שוק הקוסמטיקה ומוצרי הטואלטיקה באירופה הוא סביב $100,000,000,000 בשנה, בארה ב $50,000,000,000, ויפן $30,000,000,000.

אבל $180,000,000,000 זה אפילו לא מגרד את פני השטח – אסיה, הודו, אפריקה, המזרח התיכון... כמה אפסים אתה יכול לטפל?

האם זה מפתיע את מותגי השם הגדול מ L’Oreal to Unilever לא רוצה לחלוק פרוסה של רווחים אלה מסיבית, לאכול את המתחרים שלהם כדי ליצור ונופולים גלובלי ענק?

שולי הרווח בתעשיית הקוסמטיקה ניתן בקלות להגיע 1000%, לפעמים יותר – מדהים חוזר על התנאים של כל אחד. אולי קשה לדמיין את הבלתי יזום, אבל כאשר אתה מסתכל על השחקנים העיקריים במשחק הזה, תראה שהם חלק הגדול, העשירים ביותר תאגידים בעולם, עם צמיחה הגוברת לנצח.

חברות אלה שומרים על הקניין הרוחני שלהם – הניסוחים שלהם – באכזריות.

זה הסם שלהם – העובדה כי הנוסחאות והליכי ייצור של איך לעשות איפור ולעשות מוצרי קוסמטיקה, אם כי פשוט יחסית, הם לא ידע שכיח, וכל כך הרבה מיתוסים לנצח, מאפשר להם לשמור על חנק חזק ברחבי העולם.זה הסם שלהם – העובדה כי הנוסחאות והליכי ייצור של איך לעשות איפור ולעשות מוצרי קוסמטיקה, אם כי פשוט יחסית, הם לא ידע שכיח, וכל כך הרבה מיתוסים לנצח, מאפשר להם לשמור על חנק חזק ברחבי העולם.

רק כדי לתת לך אינדיקציה איך תעשיית הייצור קוסמטיים קושר קשר לשמור על סודיות של זה (ולסגור את המתחרים השואף החוצה), נניח שאתה רוצה לעשות קצת מחקר כדי לגלות את הערך העצום של הקוסמטיקה ומוצרי טואלטיקה תעשיית הייצור ברחבי העולם.

סביר להניח שתרצה לגשת לדוח הבינלאומי Euromonitor הכולל סטטיסטיקה, ניתוח ותחזיות עבור: טיפול בייבי, אמבטיה ומוצרי מקלחת, דאודורנטים, טיפוח השיער, טיפוח העור, קוסמטיקה צבע, מוצרי טיפוח של גברים, ניחוח, שמש טיפול, וכו '.

אין בעיה – מידע זה יעלה לך מגניב $10,000 – רק שינוי קטן עבור הקוסמטיקה האלה לייצור חתולים שומן.

אל תיקח את המילה שלי-ראה בעצמך באתר זה כאן (יש לך כרטיס אשראי מוכן):

http://www.cosmeticsinternational.net/wmct.htm

אז, האם אי פעם חשבת להתחיל עסק משלך כדי להתאפר, לעשות קוסמטיקה ותמרוקים? . שם הקונספירציה מתחילה

אולי זו תעשייה שמעולם לא עלתה בדעתך כי אתה חושב שאתה צריך:

1. תואר כימיה קוסמטית – מינימום ארבע שנים באוניברסיטה

2. מעבדה יקרה

3. רישיון מ-FDA

. טעות, טעות ומוטעה שוב

תעשיית הקוסמטיקה ומוצרי טואלטיקה דורש לא ניסיון קודם או השכלה מסוימת – אם אתה יכול לעקוב אחר הוראות פשוטות שסופקו על ידי מנוסה, אתה יכול בקלות לעשות איפור ולעשות מוצרי קוסמטיקה – שווה או טוב יותר מאשר כמעט כל המוצרים למכור העליון בשוק היום.

אתה יכול להתחיל בפחות מהמחיר של רוב העסקים האחרים-ציוד בסיסי, זול הוא כל מה שאתה צריך. החומרים הם כל כך זול, אתה תוהה כיצד מוצר שעולה פחות מ $3 לעשות מוכר עבור מעל $100 על מדף בית המרקחת. (אני לא קורא לזה קנוניה ללא סיבה).

אין צורך ברישוי מתוך ה-FDA, למרות המערכה של אי-מידע לשכנע אותך לחשוב אחרת. רק ודא שאתה משתמש בניסוחים מקצועיים, ולא תהיה לך בעיה.

ברגע שיש לך את הניסוחים, אתה יכול בקלות להתחיל העסק רווח גבוה עשיית איפור צבע, טיפוח העור, טיפוח השיער, מוצרי טואלטיקה – אתה שם אותו.

האוסטרלאוסטאלאב AustraLab website to get started in this multi-billion dollar industry.

Read The Great Cosmetics Conspiracy Part 2

הירשם עכשיו – לקבל חדשות העדכניים ביותר & עדכונים מאוסטרליה

אולי תרצה גם...

how to make eye makeup

Make Eye Makeup

Start Your Own EmpireManufacturing Cosmetics, Makeup, HairCare,Sanitizers & Detergents How to Make Eye Makeup … Start your Own Business Click here to learn the trade

Read More »

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© 2020  AustraLab

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew