להתחיל את האימפריה שלך
ייצור תמרוקים, איפור, טיפוח השיער,
חומרי חיטוי &

ביצוע קרמים ידיים & הגוף קרמים... התחל עסק משלך

קרמי יד וקרמים לגוף &

הידיים הן האזור העיקרי של הגוף שאינו מוגן מפני הפנים. חשוב כי העור אשר מכסה אותם צריך להישאר רך וחלק. התכונות העיקריות של קרמים יד טובה או תחליבים הם ולכן הם צריכים להיות קל ומהיר להחיל מבלי להשאיר סרט דביק. הם צריכים גם לרכך את הידיים ואולי לעזור להם להחלים מבלי להפריע הזעה יד נורמלית. הם בדרך כלל צבעוניים מבושם קלות לעשות את השימוש שלהם נעים.

hand cream

אחד מסוכני המרפא הפופולריים ביותר הוא אלאנה. בנוסף, חלק מלחים מהותיים העור החדש, הוכחו גם הם מרפא ואפקטים מרגיעים לדוגמה הרביניום, נגזרות תאית הידרוקסיל.

קרמים לכל המטרות

קרמים לכל מטרה צריך לעמוד בדרישות הבאות:

1. זה צריך להיות שומני בטבע, תפער בקלות ולא נספג בקלות על ידי העור כמו קרם ניקוי.

2. זה צריך להיות emollient עדיין לא להשאיר סרט שמנוני או דביק על העור כמו קרם יד.

3. זה צריך להשאיר את הסרט מתמשך אך לא סגר את הקרום על העור כמו קרם מגן הגנה.

קרמי הגנה וניקוי ידיים.

הכימיקלים הנמצאים בשימוש יומיומי ומסוגלים לגרום נזק לעור לא מוגן. הרשימה כוללת חומרי ניקוי ביתיים כגון: חומרי ניקוי, רצפה ומתכת, הלבנה, שואבי תנור, צבעים ולכות. מפגעים תעשייתיים כוללים חומצות, alkalies, ממיסים אורגניים, שרפים, חומרי צבע, רוצחי עשב, קוטלי חרקים, שמנים ועוד רבים.
סוגי הסיכון שמהם מוגנים העור הם:

1. מוצקים יבשים, אבק ולכלוך.

2. פתרונות מימית או השתלים.

3. חומרים שאינם מימית, כולל שמנים, שומנים וממיסים.

4. אמולסיות

5. מפגעים פיזיים, כגון חום, קור, קרינת UV ושחיקה.

hand cream barrierחומרי מחסום – קרמים, ג'לים והגנה

השימוש בחומרי מחסום בקרמים ובג המגן מספק הגנה מפני סכנות המועברות במים. ישנם חומרים הידרופובי רבים שניתן להפיץ על העור בשדה מתמשך כדי ליצור סרט דוחה מים הסגר. אלה כוללים petrolatum, פרפין שעוות, שמני ירקות, לנולין, סיליטיציות ואסטרים הסגר. חומר דוחה המים הנוסף מסוגל לשנות את החומר היוצר בסרט כדי לשפר את תכונותיו האסתטיות או הפונקציונלית. אלה כוללים אלומינה, תחמוצת אבץ, אבץ stearate, טלק, טיטניום דו-חמצני, קאולין ו חומצה סטארית. סרטים דוחה שמן ניתן ליצור מפולימרים swellable מים כגון alginates, התאית נגזרים, מבנענים והחימר הטבעי. השילוב של תכשיר דוחה מים ותכשיר דוחה שמן יכול להוות בסיס לקרם מחסום כללי.

מוצרי מחסום לא מימית

הגנה מפני המגרים מסיסים במים יכולים להינתן על ידי חומרים יוצרי סרטים המוחלים ממדיום לא מימית. התוצר המגן הלא מימית של העבר הוא משחת שמן אבץ וקסטור אשר מרוח על פני שטח העור פגיע יותר של אינספור תינוקות וילדים צעירים. כיום יש מוצרים הרבה יותר נעימים ומתוחכמים בשוק.

hand cleanser liquid gelניקוי ידני

מנקי עור מסוגים שונים וכעת נחשב לחלק בעל ערך של המשטר לטיפוח העור יחד עם טונרים ולחות לשאת. ניקוי כזה מנוסחים להסיר כל יום ללכלוך, הפרשות ואיפור. הם עשויים לא להיות יעילים באותה מידה נגד כתמים כבדים, מאפיר, שרפים, דבקים, שמנים, צבע, זפת, וחומרי בד שבהם העור (במיוחד את הידיים) יכול להיות מכוסה בבית המודרני, גן או במקום העבודה. ניקוי חובה כבד של האפשרות להסיר רבים ממזהמים אלה עם סיכון קטן של נזק לצמיתות לעור.

הניקוי הראשוני של העור הכבד מלבד סבון ומים הם שמנים סולוליים. אלו הם יקרי ערך בהסרת שמנים וממיסים שבהם השימוש הרגיל והתדיר של הסבון גרם לגירוי בעור. שמני הסולוליום הוחלפו ברובו על ידי ניקוי הידיים המכונה כביכול. המונח "ללא מים" מטעה במקצת, משום שרבים מהם מכילים מים בניסוח, והוא מתייחס לעובדה שניתן להשתמש בהם ללא שימוש במים נוספים, למרות שהשטיפה הסופית במים מומלצת לעתים קרובות על ידי היצרן. ניקוי ידיים ללא מים ניתן לניסח כמו משחות, קרמים, ג ' לים, קרמים או נוזל ברור מורכב של סוכן ניקוי, מסמיך, אמולסיה מוצק (בדרך כלל) מים.

ניקוי החובה הכבדה אינו מסיסים במים. ממיסים אליפאטיים משמשים כסוכני ניקוי. ממיסים אלה יעילים, זול, לא מזיק וזמין בקלות. האם רוב הפורמולציות מכילות נפט נטול ריח, רוחות מינרליות או שמנים מינרליים.

כל סוכן שיעבות את שלב המים או את שלב הנפט של המוצר עשוי לשמש כסמיך. סבונים המשמשים כמו אמולסיה לייצר ג'לים עשויים להיות נתרן, triethanolamide או מלחים monoethanolamide של חומצות סטארית או או או תערובת של שניהם.

Emollients מתווספים כדי לשפר את מאפייני האפליקציה כדי למנוע את defatting של העור. Emollients כוללים lanolin, ethoxylated לנולין, myristyl משלי מדינה ו גליקול כראוי.

הירשם עכשיו – לקבל חדשות העדכניים ביותר & עדכונים מאוסטרליה

אולי תרצה גם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© 2020  AustraLab

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew