להתחיל את האימפריה שלך
ייצור תמרוקים, איפור, טיפוח השיער,
חומרי חיטוי &

ביצוע דאודורנטים & מוצרי טואלטיקה... התחל עסק משלך

ייצור מוצרי טואלטיקה הוא עסק גדול. גשם או בוהק, כלכלה חזקה או איטי – דאודורנט הוא מוצר אחד שלעולם אינו יוצא מהאופנה. למעשה, מכירות עולמיות גדלות בהתמדה בכל שנה.

toiletries manufacturing deodorants

אתה באמת יכול להרוויח כסף מייצור נגד הדאודורנטים? כדאי לך להאמין בכך – ובמקרה שאתה הסוג שאוהב הוכחה, פשוט תסתכל על נתוני המכירות האחרונים עבור "Big 5" – הידוע גם בשם צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ובריטניה.

בצרפת בשנה האחרונה, מכירות דאודורנט במגזר הייצור של מוצרי טואלטיקה גדל בריא 4.5% – להביא את הסכום כדי ל 428.62 million euros. דאודורנטים נשים מורכבות 218,620,000 אירו, הגברים דאודורנטים לא הרחק מאחור ב 197,600,000 יורו. . יוניסקס דאודורנטים נספרו 12,410,000 יורו המגמה הראו כי ביוניסקס דאודורנטים הם נופלים בפופולריות, עם הצרכנים העדפת מוצרי טואלטיקה/טיפוח אישי ניסח עבור המין שלהם.

גם שוק הדאודורנט בגרמניה היה חזק – עם סיכום מכירות 598.18 million euros. במונחים של יחידות שנמכרו, זה התווסף עד 49,120,000 דאודורנטים.

היכן רוב הצרכנים הגרמניים רוכשים את דאודורנטים? דראגסטורס לקח 51.2% של מכירות – ביצוע בסך של 306,070,000 אירו שווה בבית השחי אושר. הדבר מעיד על הזדמנויות גידול חזקות ל מוצרי טיפוח של תוויות פרטיות הייצור.

זה היה סיפור מאושר דומה באיטליה, עם הגדלת מכירות ב 394.27 million euros. עם זאת, זה היה שוק היצוא אשר באמת הרקיעה – עד כמעט 10%. איטליה מייצאת מסיבית 12.94 טונות של דאודורנטים.

גם שוק הדאודורנט הספרדי גדל – שווה 256 million euros. השוק לייצור מו. השוק לייצור מוצרי טואלטיקה בספרד הוא מעט קטן יותר מאשר עמיתיהם האירופי. למה? מחקרי שוק מצביעים על כך שהספרדים משתמשים ב מוצרי דאודורנט בממוצע שש פעמים בשבוע. הממוצע האירופי הוא שש וחצי פעמים בשבוע. ! איזה הבדל שחצי יום יכול לעשותצרי טואלטיקה בספרד הוא מעט קטן יותר מאשר עמיתיהם האירופי. למה? מחקרי שוק מצביעים על כך שהספרדים משתמשים ב מוצרי דאודורנט בממוצע שש פעמים בשבוע. הממוצע האירופי הוא שש וחצי פעמים בשבוע. ! איזה הבדל שחצי יום יכול לעשות

מכירות דאודורנט בבריטניה גדל ל 516.65 million euros, חשבונאות עבור 356,770,000 יחידות. מעניין, נשים דאודורנטים חוו מכירות הרבה יותר גבוה – לקיחת 68.5% נתח של השוק.

כפי שאתה יכול לראות מתוך נתונים אלה, אשר רק לספר את הסיפור עבור חמש מדינות, יש כסף גדול להתבצע ב ייצור מוצרי טואלטיקה התעשייה מסוג אחד בלבד של מוצר – דאודורנטים. חדשנות – כגון הוספת ריחות טבעיים ו מרכיבים קוסמטיים – היא רק שיטה אחת כדי להגדיל עוד יותר מכירות.

כמה מיזמים המצליחים ביותר שלי בייצור קוסמטי ומוצרי טואלטיקה תעשיית הייצור כבר בשוק הדאודורנט. ביצוע דאודורנטים עבור גיוס כספים ספורט (פרטי תיוג המוצרים עם שם המועדון) עשה לי מגה דולר על בסיס לטווח ארוך.

ייצור דאודורנטים ומוצרי טואלטיקה היא קלה מאוד – ושולי הרווח גבוהים מאוד. לקבלת מידע נוסף על ייצור מוצרי טואלטיקה, עיין בעמוד הבית הדרומי.

הירשם עכשיו – לקבל חדשות העדכניים ביותר & עדכונים מאוסטרליה

אולי תרצה גם...

2 תגובות

    1. Hi vinod,
      The AustraLab manuals include a large number of cleaning product and detergent formulations including toilet cleaners and liquid soaps.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

© 2020  AustraLab

2 תגובות

    1. Hi vinod,
      The AustraLab manuals include a large number of cleaning product and detergent formulations including toilet cleaners and liquid soaps.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

he_ILHebrew